Často kladené otázky
1.) Když si nevím s něčím rady, pomůžete mi? - Ano, jsme tu pro Vás od pondělí do pátku na telefonním čísle: +420 739 665 626 a to od 8-17 hodin. Případně nás můžete kontaktovat každý den i o víkendu na e-mail: info@dedrogerie.cz , kde Vám odpovíme i třeba v 10 večer :)
2.) Dopravce doručil poškozené zboží, co s tím? - Není problém, pokud k takové situaci dojde a klidně se to může stát, napište nám na e-mail: info@dedrogerie.cz , pošlete do přílohy fotky zboží a najdeme společně řešení :)
3.) Zasíláte i na dobírku, nikde ji nemohu najít? - Ne, zboží na dobírku již nezasíláme a to z důvodu neustálého vracení a nevyzvedávání zásilek ze strany "zákazníků".
4.) Mohu si posunout termín dodání zboží na určité datum? - Ano, stačí do poznámky u objednávky napsat preferované datum doručení. Pokud jste třeba na dovolené a chcete aby zboží přišlo v den návratu, napište datum a my to takto doručíme. V případě, že by nešlo Vašemu přání vyhovět, budeme Vás kontaktovat a najdeme společné řešení.
5.) Jsme malý obchůdek nebo maloobchod, můžeme od Vás odebírat zboží? - Samozřejmě ano, ale nejdříve preferujeme telefonickou nebo e-mailovou komunikaci. Proto se na nás prosím obraťte buď na e-mail, případně telefon. Moc děkujeme :)